داعش

ساخت وبلاگ

به گزارش تی وی شیعه، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه لس آنجلس تایمزدرشماره روز چهارشنبه خود نوشت بخش عمده ای از نفت استخراج شده ازمناطق تحت اشغال داعش در عراق و سوریه از سوی شرکت های خصوصی پالایش نفت که شهروندان غیرمرتبط با داعش مالک آن هستند، فروخته می شود.
این روزنامه نوشت اکثر این افراد از ساکنان محلی هستند که به علت جنگ از زندگی عادی محروم شده و تحلیلگران گفته اند که آنها رمز موفقیت و ثبات تجارت داعش به شمار می روند. این غیرنظامیان فقط به پالایش نفت و انتقال آن اکتفا نمی کنند، بلکه خود بارخسارت های حملات ائتلاف غرب به سرکردگی واشنگتن ضد داعش را تحمل می کنند بدون اینکه در ازای آن، چیزی از گروه های مسلح بگیرند.
به گفته کارشناسان، داعش بدون موافقت مسئولان ترکیه به هیچ وجه نمی توانست به قاچاق نفت به این گستردگی اقدام کند، به طوری که " سلمان خلف " رئیس کمیسیون انرژی در" کردستان سوریه " گفته است که ترکیه تنها کشوری است که مرزهایش را به روی داعش باز گذاشته است".
" موفق ربیعی" مشاور سابق امور امنیت ملی عراق نیز موضعی مشابه اتخاذ کرده و گفته است که هیچیک از گروه های شورشی اعم از داعش یا گروه های دیگر بدون حمایت کشورهای همسایه یا چشم پوشی آنان ازاقداماتشان نمی توانند بقا داشته باشند".
" عاصم جهاد " مشاورمطبوعاتی وزیر نفت عراق نیز گفت که داعش به تنهایی نمی تواند اقدام کند، و نمی تواند به تنهایی و بدون کمک طرف های دیگر ،ماموریت عظیم ( انتقال نفت ) را به انجام برساند.
روزنامه لس آنجلس تایمز همچنین نوشت " بخش عمده ای از نفت به بازارهای خارجی نمی رسد و برای مصارف داخلی در مناطق تحت اشغال داعش مورد استفاده قرار می گیرد".
کارشناسان میزان درآمد داعش از قاچاق و فروش نفت عراق و سوریه را بین دو میلیون تا سه میلیون دلار در روزتخمین زده اند، این درحالیست که " سرگئی شویگو " وزیر دفاع روسیه گفته است که از زمان شروع عملیات هوایی در سوریه این مبلغ به نیم میلیون کاهش یافته است.
این روزنامه به نقل از مشاور سابق امنیت ملی عراق نوشت که داعش در سال 2014 به 800 میلیون دلار دست یافت، زیرا این گروه نفت سوریه و عراق را در بازار سیاه ترکیه با قیمت کمتر از نصف در مقایسه با قیمت های جهانی به فروش می رساند.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

به گزارش تی وی شیعه، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، " سعود الشريم " امام جماعت و خطیب مسجدالحرام درمکه مکرمه گفت که این انتقادات از آنجایی که دعوت محمد بن عبدالوهاب بنیانگذار وهابیت، اصل واساس به وجود آمدن بلاد الحرمین (عربستان) نادرست و ناروا است.
وی دراظهارنظرهایی در صفحه رسمی خود در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت " شیخ محمد بن عبدالوهاب " موسس وهابیت را متهم می کنند و این درحالیست که می دانند که خود دروغگو هستند؛ اما از آنجایی که این دعوت، اصل و پایه به وجود آمدن بلاد الحرمین است، اتهام آنان فرع را شامل می شود و این همان چیزی است که آن ها می خواهند.
الشریم درمطلبی دیگر نوشت " ملحدان و اهل کفر، از فرصت و عمری که خداوند به آن ها می دهد، فریب می خورند و بدین شکل بر جرات و الحاد آنان افزوده می شوند، و آن ها درواقع فریب می خورند وآیه شریفه (إن الذين يلحدون في آياتنا لا يخفون علينا..) شامل حال آنان می شود.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

به گزارش تی وی شیعه، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری مرکزی کره شمالی روز پنجشنبه تأکید کرد که "کیم جونگ اون" در جریان بازدید از کارخانه ساخت تسلیحات جنگی در پیونگ یانگ، گفت: "توانستیم کشورمان را به یک قدرت بزرگ اتمی تبدیل کنیم، که می‌تواند از استقلال و کرامت خود با بمبهای هسته ای و هیدروژنی دفاع کند."
روسیا الیوم خاطرنشان کرد که اون بر ادامه فعالیتها برای تحول و پیشرفت بخش صنایع نظامی کره شمالی تأکید کرد.
کره شمالی تا کنون 3 بار بمب اتمی آزمایش کرده است. فرایند عمل کردن این نوع بمبها از طریق شکافت هسته‌ای است، اما بمب هیدروژنی که از طریق همجوشی هسته‌ای فعال می‌شود، بارها از بمب اتمی قدرتمندتر است.
پیونگ یانگ پیشتر نیز بارها اعلام کرده بود که سلاحی قدرتمندتر در اختیار دارد، اما تا کنون هیچگونه اظهار نظر رسمی در خصوص بمب هیدروژنی از سوی مسؤولان این کشور مطرح نشده بود؛ به همین دلیل رسانه ها تأکید دارند که اظهارات کیم جونگ اون را می توان اعلام دستیابی کره شمالی به بمب هیدروژنی در نظر گرفت.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

به گزارش تی وی شیعه، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "ماسیاس باکنباه" که اصالتا مکزیکی است، قصد داشت با پشتیبانی مزدوران سودانی خود را به اردوگاه نظامی "العمری" نزدیک منطقه "ذباب" و "باب المندب" برساند، ولی در این مسیر به دام نیروهای یمنی افتاد.
رسانه های یمنی به نقل از یک منبع نظامی در این کشور تأکید کردند که چندین مزدور دیگر که آرژانتینی و انگلیسی هستند در این عملیات کشته شدند و اجساد آنان توسط یک بالگرد آمریکایی از پایگاه "العند" منتقل شد.
پس از افزایش تلفات نظامیان اماراتی و مزدوران عربستان در یمن، شرکت امنیتی بلک واتر آمریکا مزدوران خود را برای کمک به نیروهای اماراتی به یمن اعزام کرده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

به گزارش تی وی شیعه، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این فعالان زندانی بحرینی در بیانیه ای تاکید کردند:" در این شرایط استثنائی که منطقه در آن قرار دارد دولت ها و ملت ها به شدت نیازمند تحکیم وحدت ملی خود هستند، ما خواستار آزادی شیخ نمر و بقیه فعالان و زندانیان سیاسی هستیم".
آنها بر اهمیت تلاش برای جلوگیری از درگیری ها و منازعات بیشتر در منطقه تاکید کردند.
این بیانیه به امضای حسن مشیمع دبیرکل جنبش دمکراسی و آزادی، شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق، شیخ محمد حبیب المقداد، شیخ عبدالجلیل المقداد، شیخ عبدالهادی المخوضر، عبدالهادی الخواجه، صلاح الخواجه، محمد جواد پرویز، محمد علی آل اسماعیل و شیخ میرزا المحروس رسیده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

دکتر "جیمز ترینگ" فعال و پژوهشگر بارز انگلیسی و عضو انجمن "صلح در دنیای اسلام" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم اظهار داشت: پیام رهبری به جوانان غربی در زمان بسیار مناسبی ارسال شد، زیرا گروه های تروریستی و تکفیری مانند داعش چهره بدی از اسلام در کشورهای غربی ایجاد کرده اند.
وی افزود: طبیعتا گروه‌های تروریستی و تکفیری هیچ ارتباطی با اسلام ندارند، ولی رسانه‌های غربی چنین تصویری از اسلام ارائه می‌دهند؛ و این رسانه‌ها طی سالهای اخیر تلاش کرده‌اند که بین شیعیان و اهل تسنن اختلاف بیندازند.
ترینگ اظهار داشت: پیام رهبری همچنین برای روشنگری در غرب در خصوص متفاوت بودن مقاومت و تروریسم بسیار مؤثر بود؛ زیرا متأسفانه در کشورهای غربی رسانه‌ها تفاوتی بین مقاومت و تروریسم قائل نمی‌شوند.
وی با اشاره به اقدام رسانه‌های غربی در ارائه چهره‌ای نادرست از اسلام تأکید کرد: معتقدم که این نامه و نامه نخست رهبری در از بین بردن فضای موجود علیه اسلام در کشورهای غربی بسیار مؤثر خواهد بود، و من در این زمینه خوشبین هستم.
ترینگ تأکید کرد: به عقیده من، به غیر از ایران و همپیمانانش و چند کشور دیگر در منطقه؛ بیشتر کشورها در حال کمک به گروه های تکفیری و تروریستی هستند؛ این کشورها و در رأس آنها آمریکا مدعی‌اند که به دنبال نابودی تروریسم هستند، ولی اقدامات آنان بی فایده بوده است.
این پژوهشگر انگلیسی خاطرنشان کرد: اگر جوانان غربی پیام رهبری را درک کنند، این امر در ایجاد فضایی مناسب برای تفاهم بین شرق و غرب و از بین بردن همه تفکرات افراطی بسیار مؤثر خواهد بود.
ترینگ گفت: نقش آمریکا و انگلیس و به صورت کلی غرب در جهت ایجاد بحران و مشکل در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام کاملا مشخص است.
وی با اشاره به سلطه صهیونیستها بر رسانه‌ها در غرب، تأکید کرد: به همین دلیل رسانه‌ها نمی‌توانند به صورت واقعی به موضوع تروریسم بپردازند و واقعیتها را بیان کنند، ولی در مقابل مسلمانان را عامل تروریسم معرفی می‌کنند؛ از این رو معتقدم که از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توان واقعیتها را برای جوانان در کشورهای اروپایی بیان کرد.
ترینگ افزود: پیام رهبری، پیام امید برای آینده است، و اکنون توپ در زمین اروپایی ها است و آنان باید قدر و ارزش این پیام را بدانند.
وی خاطرنشان کرد: این مسؤولیت بسیار بزرگی است که به ملتهای اروپایی شرح دهیم که ظلم کشورهای غربی چه بر سر کشورهای عربی و اسلامی آورده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 300 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

شخصيت های عراقی در گفت وگو با شبكه خبری العالم، پيام مقام معظم رهبری را دعوتی تاثیرگذار دانستند تا جوانان به تحولات و رويدادهای پيرامون خود در جهان غرب و اسلام اهتمام و توجه كنند.
"عبدالغنی علی يحيی" تحليلگر امور سياسي عراق در گفت وگو با خبرنگار العالم، با استقبال از پیام مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد كه مسلمانان اعم از اروپا، آمريكا يا كشورهای ديگر زير فشار قرار دارند و اين فشارها درپی تلاشهای مغرضانه براي بدنام كردن مسلمانان در اين كشورها اعمال می شود.
"عبدالله حسن وردی" عضو دفتر سياسی جنبش اسلامی نيز تصریح کرد كه پيام مقام معظم رهبری دعوتی مثبت و تلاشی برای تماس با جوانان در جهان است.
وی افزود: اين پيام ندای بسيار خوبی برای همه جوانان است تا به تحولات و رويدادهای جهان غرب و جهان اسلام توجه كننده و درباره آنها بيانديشند.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

"عبدالله الناصر" دبیرکل اتحادیه کل نیروهای صوفی مصر نیز به خبرنگار العالم گفت: پیام مقام معظم رهبری قطعا در زمان مناسب مطرح شد، و علمای اهل سنت و در صدر آنها شیخ الازهر باید از آن حمایت کنند.
در همین حال، "عاطف امین" هماهنگ کننده کل جبهه نجات انقلاب در مصر نیز در گفت وگو با خبرنگار العالم گفت: به طور قطع، این پیام تاثیرگذار خواهد بود زیرا از ارزش علمی و دینی در سطح جهان برخوردار است.
عاطف امین ابراز امیدواری کرد که پیام‌های دیگری نیز بدنبال این پیام ارسال شود زیرا این پیام ها تاثیر مثبتی بر جوانان می گذارد و ذهنیت و روش آنها را تغییر می‌دهد تا به کسانی که به نام اسلام، به تخریب وجهه اسلام مبادرت می ورزند، توجه نکنند.
"طلال ابوظریفه" از مسؤولان ارشد جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین به شبکه خبری العالم گفت: این پیام سرشار از مفاهیم است و یک برنامه کامل و منسجم را در درون خود جای داده است و اگر به این پیام اتکا کرده و از آن بهره بگیریم می توانیم با تروریسم مقابله و به طور تدریجی آن را از بین ببریم.
"نضال البرعی" از فعالان رسانه ای فلسطینی نیز در گفت وگو با خبرنگار العالم از پیام رهبر معظم انقلاب ستایش کرد و گفت که در این پیام بسیار مهم، مقام معظم رهبری از جوانان غربی خواسته‌اند تا بیماریهای جامعه خویش را بشناسند و گره ها را باز و از کینه‌ها گذر کنند، تا بتوانند ارتباط بهتری با جهان اسلام برقرار کنند. این مهمترین بخش از رهنمودهای ایشان است زیرا این ارتباط و تماس همه شکاف‌ها و حد و مرزهای موجود را از بین خواهد برد.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

این شخصیت های سیاسی و دینی در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه گفتند که این نامه نقش واقعی را در قرار دادن اسلام در جایگاه درست و صحیح خود و شناخت جامعه غرب از اسلام اصیل ایفا خواهد کرد.
شیخ محی الدین شهاب الدین مبلغ اسلامی سوری به خبرنگار العالم گفت: این نامه ضروری است زیرا تصویر دین و شیوه و سازوکار پیوندی را که باید بین جوانان در جهان برقرار باشد، منتقل می کند. این همان تصویری است که همه ما می خواهیم به تمام جهانیان نشان دهیم.
انور رجا رئیس بخش سیاسی و اطلاع رسانی جبهه خلق برای آزادی
فلسطین نیز به خبرنگار العالم گفت: این نامه بیانگر روح دین مبین اسلام و امت اسلامی است و می تواند بنیانگذار حضور اسلامی موثر در عرصه بین المللی باشد زیرا حضور در وهله اول از طریق کلام و اندیشه است؛ کلام و اندیشه ای که اساسا بر مبنای جوهره این دین عظیم الهی استوار است.
در همین حال، ترکی حسن از کارشناسان امور راهبردی در گفت وگو با خبرنگار العالم تصریح کرد که نامه مقام معظم رهبری بیانگر عمق ارتباط بین اسلام و انسان و تصویرگر اسلام حقیقی و اصیل است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

سلام بر تو اي فرستاده خوبي ها، اي مهربانترين فرشته خاک. تو از ملکوت آسمان به زمين فرا خوانده شدي تا انسان را با معناي واقعي اش آشنا کني. تو، آفتاب روشن حقيقت بودي در شام تيره زندگي. از مشرق دلها برآمدي و اکنون، آسمان تب دار غروب جانگداز توست.
در سال يازدهم هجرت رسول اكرم (ص) در آخرين سفرحج (در عرفه)، در مكه و در غديرخم، در مدينه قبل از بيمارى و بعد از آن در جمع ياران و يا در ضمن ‏سخنرانى عمومى، با صراحت و بدون هيچ ابهام، از رحلت ‏خود خبر داد. چنان كه قرآن رهروان رسول خدا (ص) را آگاه ساخته بود كه ‏پيامبر هم در نياز به خوراك و پوشاك و ازدواج و وقوع بيمارى و پيرى مانند ديگر افراد بشر است و همانند آنان خواهد مرد.
پيامبر اكرم (ص) يك ماه قبل از رحلت فرمود:
" فراق نزديك شده و بازگشت ‏به سوى خداوند است. نزديك است فراخوانده شوم و دعوت حق را اجابت نمايم و من دو چيز گران در ميان شما مى ‏گذارم و مى ‏روم: كتاب خدا و عترتم، و خداوند لطيف و آگاه به من خبر داد كه اين دو هرگز از يكديگر جدا نشوند تا كنار حوض كوثر برمن ‏وارد شوند. پس خوب بينديشيد چگونه با آن دو رفتار خواهيد نمود."
در حجه ‏الوداع در هنگام رمى‏ جمرات فرمود: "مناسك خود را از من ‏فرا گيريد، شايد بعد از امسال ديگر به حج نيايم و هرگز مرا ديگر در اين جايگاه نخواهيد ديد."
روزى به آن حضرت خبر دادند كه مردم از وقوع مرگ شما اندوهگين ‏و نگرانند. پيامبر در حالى كه به فضل بن عباس و على بن ‏ابي‌‏طالب (ع) تكيه داده بود به سوى مسجد رهسپار گرديد و پس ازدرود و سپاس پروردگار، فرمود: "به من خبر داده‏ اند شما از مرگ ‏پيامبر خود در هراس هستيد. آيا پيش از من، پيامبرى بوده است كه‏ جاودان باشد؟! آگاه باشيد، من به رحمت پروردگار خود خواهم ‏پيوست و شما نيز به رحمت پروردگار خود ملحق خواهيد شد."
روزي ديگر پيامبر (ص) با کمک علي (ع) و جمعي از ياران خود به قبرستان بقيع رفت و براي مردگان طلب آمرزش کرد .
سپس رو به علي (ع) کرد و فرمود: " کليد گنجهاي ابدي دنيا و زندگي ابدي در آن، در اختيار من گذارده شده و بين زندگي در دنيا و لقاي خداوند مخير شده ام، ولي من ملاقات با پروردگار و بهشت الهي را ترجيح داده ام."
در چند روز آخر از زندگى رسول اكرم (ص) آن بزرگوار در مسجد پس از انجام نماز صبح فرمود:
"اى مردم! آتش فتنه‏ ها شعله ‏ور گرديده و فتنه‏ ها همچون پاره‏هاى امواج تاريك شب روى آورده است. من در روز رستاخيز پيشاپيش شما هستم و شما در حوض کوثر بر من در مي آئيد.
آگاه باشيد که من درباره ثقلين از شما مي پرسم، پس بنگريد چگونه پس از من درباره آن دو رفتار مي کنيد، زيرا که خداي لطيف و خبير مرا آگاه ساخته که آن دو از هم جدا نمي شوند تا مرا ديدار کنند. آگاه باشيد که من آن دو را در ميان شما به جاي نهادم ( کتاب خدا و اهل بيتم ). بر ايشان پيشي نگيريد که از هم پاشيده و پراکنده خواهيد شد و درباره آنان کوتاهي نکنيد که به هلاکت مي رسيد."
آنگاه پيامبر (ص) با زحمت به سوي خانه اش به راه افتاد. مردم با چشماني اشک آلود آخرين فرستاده الهي را بدرقه مي کردند.
در آخرين روزها پيامبر به علي (ع) وصيت نمود که او را غسل و کفن کند و بر او نماز بگزارد. علي (ع) که جانش با جان پيامبر آميخته بود، پاسخ داد: " اي رسول خدا ، مي ترسم طاقت اين کار را نداشته باشم. "
پيامبر (ص) علي (ع) را به خود نزديک کرد . آنگاه انگشترش را به او داد تا در دستش کند. سپس شمشير، زره و ساير وسايل جنگي خود را خواست و همه آنها را به علي سپرد.
فرداي آن روز بيماري پيامبر (ص) شدت يافت اما او در همين حال نيز اطرافيان خود را درباره حقوق مردم و توجه به مردم سفارش مي کرد. سپس به حاضران فرمود: " برادر و دوستم را بخواهيد به اينجا بيايد." ام سلمه، همسر پيامبر گفت: " علي را بگوييد بيايد.
زيرا منظور پيامبر جز او کس ديگري نيست." هنگامي که علي (ع) آمد ، پيامبر به او اشاره کرد که نزديک شود. آنگاه علي (ع) را در آغوش گرفت و مدتي طولاني با او راز گفت تا آنکه از حال رفت و بيهوش شد. با مشاهده اين وضع، نواده هاي پيامبر (ص) حسن و حسين (ع) به شدت گريستند و خود را روي بدن رسول خدا افکندند. علي (ع) خواست آن دو را از پيامبر (ص) جدا کند. پيامبر (ص) به هوش آمد و فرمود:
"علي جان آن دو را واگذار تا ببويم و آنها نيز مرا ببويند، آن دو از من بهره گيرند و من از آنها بهره گيرم."
سرانجام پيامبر (ص) هنگامي که سرش بر دامان علي (ع) بود، جان به جان آفرين تسليم کرد.
جلوه هايي از حقيقت وجودي نبي اکرم (ص) در قرآن کريم
از عايشه پرسيدند: اخلاق پيامبر چگونه بود؟ پاسخ داد: خلق و خوي پيامبر(ص)، قرآن بود. شخصيت جامع و چند بعدي پيامبر اسلام و كمال و عظمت معرفتي، اخلاقي و وجودي آن بزرگوار، قرآن مجسم و ناطق است كه به عنوان نماد مطلق و تام انسان كامل در ميان آدميان، حجت و الگويي ماندگار مي باشد.
اگر قرآن كريم، كلام تشريعي حضرت حق است، پيامبر اكرم (ص) كلمه الله الاعظم و كلام تكويني خدا است.
اگر قرآن كتابي است با حقايق جاودانه و هميشگي، پيامبر اكرم (ص) نيز حقيقتي عيني و جاودانه است. اگر قرآن بطون و لايه هاي معنايي و مصداقي عميق و گسترده اي دارد كه تلاش براي كشف آن حقايق بايد استمرار داشته باشد، پيامبر اكرم (ص) نيز ذخيره اي تمام نشدني و حقيقتي است عيني و انساني، كه شناخت ابعاد مختلف شخصيت ايشان و دستيابي به عمق سيره، سلوك و سنت آن حضرت به جهاد و اجتهادي مستمر نيازمند است.
اگر نياز بشريت به قرآن هرگز پايان نمي يابد و تكامل علمي و اجتماعي انسان، نياز او را به حقايق قرآن كريم نه تنها كاهش نمي دهد كه روزافزون مي سازد، نياز انسان امروز و فردا به پيامبر اكرم(ص) و درس ها و آموزه هاي ايشان پايان ناپذير است و اگر اسلام خاتم اديان و قرآن خاتم كتب آسماني است، پيامبر اكرم (ص) خاتم النبياء و قله رفيع كمال انساني است. او خليفه الله الاعظم و واسطه ابدي نزول فيض الهي است كه: و ما ارسلناك الا رحمه للعالمين. قرآن كريم
نسخه مكتوب حقيقت نور محمدي (ص) است و پيامبر اكرم (ص) آينه تمام نماي صفات حسناي حق و نور مطلق خداوند متعال بر عالم و آدم.
پيامبر اكرم (ص) به اميرالمؤمنين(ع) فرمود: علي! كسي جز تو و من خدا را نشناخت و كسي جز خدا و تو مرا نشناخت و كسي جز خدا و من تو را نشناخت. شناخت و معرفت حضرت حق- جل و علا- در حد اعلايي كه براي غيرخدا ميسر است، جز براي كساني كه در كانون نور محمد (ص) و علي (ع) قرار دارند، امكان پذير نيست، چرا كه اين معرفت و شناخت معرفتي است شهودي و نه ذهني، معرفتي است متناسب با اوج كمال و تعالي شناسنده، نه مدرسه اي و استدلالي.
از آن سو نيز معرفت تام نبي (ص) و وحي (ع) جز براي حضرت حق، براي كسي حاصل نمي شود، چرا كه ديگران همه فروتر از اين دو وجود مقدس- كه نور واحدي از منشأ واحدند- مي باشند و دستيابي به معرفت تام آنان برايشان مقدور نخواهد بود. حضرت حق در قرآن كريم فراوان درباره پيامبر اكرم (ص) و معرفي ايشان سخن گفته است كه براي آشنايي با جايگاه عظيم نبي اكرم (ص) به اين آيات بايد مراجعه كرد: در قرآن كريم اطاعت خدا و پيامبر (ص) در كنار هم مطرح و اطاعت از رسول خدا، همان اطاعت خدا شمرده شده است.
آزار و ايذاء پيامبر اكرم (ص) موجب عذاب دردناك و لعنت خداوند در دنيا و آخرت تلقي شده و دوستي خداوند متعال مشروط به اطاعت از پيامبر اكرم (ص) گرديده است. خلق و خوي الهي پيامبر اكرم و رحمت و عطوفت آن حضرت مايه انسجام و وحدت مسلمانان به شمار آمده و با تعبير وانك لعلي خلق عظيم، توصيف شده، تعبيري كه تنها درباره پيامبر به كار رفته است. پيامبر اكرم (ص) عامل رهايي و آزادي مردمان از زنجيرها و بندهاي سخت معرفي شده است.
بندهايي كه از سويي خرافات و عادات زشت و از سوي ديگر ستمگران و سلطه جويان بر فكر و انديشه و رفتار و حركت تعالي جويانه انسان ها ايجاد كرده اند. او عبدخدا معرفي شده است كه با عبوديت و بندگي ذات حق، به عالي ترين درجه عبوديت دست يافته و از همه تعلقات و وابستگي ها رها شده است. گستره فيض و لطف نبي اكرم نه تنها همه مردمان و آدميان كه عالميان را شامل شده و آن حضرت به عنوان رحمه للعالمين معرفي شده است.... اين توصيف ها گوشه اي از معرفي پيامبر (ص) در قرآن است كه مروري همراه با تأمل و درنگ در اين آيات و ديگر آيات، مي تواند آفاق و ابعاد شخصيت الهي نبي اكرم (ص) را براي ما روشن سازد.
علاوه بر اين، برخي سوره هاي قرآن كريم اساساً در شأن پيامبر اكرم (ص) است و اين غير از سوره هايي است كه به وجود مبارك آن حضرت تأويل شده است. يس كه قلب قرآن كريم است و سرچشمه هايي از معرفت و حكمت از آن جاري است، به پيامبر اكرم (ص) منسوب است.
سوره 47 قرآن کريم به نام نامي آن بزرگوار نام نهاده شده است: "محمد" (ص)، علاوه براين سوره فتح، سوره حجرات، سوره نجم، سوره مجادله، سوره تحريم، سوره قلم، سوره مزمل، سوره مدثر، سوره بلد، سوره ضحي، سوره شرح (انشراح)، سوره تين، سوره علق، سوره قدر، سوره كوثر برخي از سوره هايي است كه ناظر به شأن و جايگاه عظيم و مرتبه رفيع آن حضرت در پيشگاه خداوند متعال است. هر كدام از اين سوره ها و آيات نوراني آن، مالامال از حرمت و لطفي است كه خالق متعال براي اين برترين بنده مقرب خود قائل است.
در اينجا وصيت نامه امام مجتبي عليه السلام را که خطاب به برادر خود امام حسين عليه السلام است را مي آوريم تا با گوش دل آخرين توصيه هاي امام خود را شنوا و سپس عامل باشيم.
و اين هم وصيتي است که از امالي شيخ(ره) نقل شده که به برادرش امام حسين(ع) فرمود:
" هذا ما اوصي به الحسن بن علي الي اخيه الحسين بن علي: اوصي انه يشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريک له، و انه يعبده حق عبادته، لا شريک له في الملک، ولا ولي له من الذل، و انه خلق کل شيء فقدره تقديرا، و انه اولي من عبد، و احق من حمد، من اطاعه رشد، و من عصاه غوي، و من تاب اليه اهتدي.
فاني اوصيک يا حسين بمن خلفت من اهلي و ولدي و اهل بيتک ان تصفح عن مسيئهم، و تقبل من محسنهم، و تکون لهم خلفا و والدا، و ان تدفنني مع رسول الله صلي الله عليه و آله فاني احق به و ببيته، فان ابوا عليک فانشدک الله بالقرابة التي قرب الله عزوجل منک و الرحم الماسة من رسول الله صلي الله عليه و آله ان تهريق في محجمة من دم، حتي نلقي رسول الله صلي الله عليه و آله فنختصم اليه و نخبره بما کان من الناس الينا بعده" ثم قبض (ع) .(1)
" اين است آنچه وصيت مي کند بدان حسن بن علي به برادرش حسين بن علي: وصيت مي کند که گواهي دهد معبودي جز خداي يکتا نيست که شريک ندارد، او پرستش مي کند او را بدان جهت که شايسته پرستش است، شريکي در سلطنت ندارد و سرپرستي از خواري براي او نيست، و براستي که هر چيزي را او آفريده و بخوبي و به طور کامل اندازه گيري آن را مقدر فرموده، و شايسته ترين معبود، و سزاوارترين کسي است که او را ستايش کنند، هر که فرمانبرداري او کند راه رشد را يافته، و هر کس که نافرمانيش کند به گمراهي و سرگشتگي افتاده و هر کس به سوي او بازگردد راهنمايي گشته است.
من تو را سفارش مي کنم اي حسين به بازماندگانم از خاندان و فرزندان و خانواده خودت که از بدکارشان درگذري، و از نيکوکارشان بپذيري، و براي آنها جانشيني و پدري مهربان باشي، و ديگر آنکه مرا کنار رسول خدا دفن کني که من به او و خانه او شايسته تر از ديگران هستم...
و اگر از اين کار مانع شدند و جلوگيري کردند، من تو را به حق قرابت و نزديکي که خدا براي تو قرار داده و قرابتي که با رسول خدا داري سوگندت مي دهم که اجازه ندهي در اين راه به خاطر من به اندازه خوني که از حجامت گرفته مي شود خون ريخته شود تا آنگاه که رسول خدا(ص) را ديدار کنيم و شکايت خود به نزد او بريم، و آنچه از اين مردم پس از وي بر سر ما رفته به او گزارش کنيم..."
اين را فرمود و از دنيا رفت، درود خدا بر او باد.
و در روايت شيخ مفيد(ره) اينگونه آمده که پس از جريان مسموم شدن خود فرمود:" فاذا قضيت فغمضني و غسلني و کفني و احملني علي سريري الي قبر جدي رسول الله (ص) لا جدد به عهدا، ثم ردني الي قبر جدتي فاطمة بنت اسد رضي الله عنها فادفني هناک، و ستعلم يا ابن ام ان القوم يظنون انکم تريدون دفني عند رسول الله(ص) فيجلبون في ذلک، و يمنعونکم منه، و بالله اقسم عليک ان تهريق في امري محجمة دم".
" چون من از دنيا رفتم، چشم مرا بپوشان و مرا غسل ده و کفن نما، و مرا در تابوت و به سوي قبر جدم رسول خدا(ص) ببر تا ديداري با او تازه کنم، سپس به سوي قبر جده ام فاطمة بنت اسد رضي الله عنها ببر و در آنجا دفنم کن، و زود است بداني اي برادر که مردم گمان کنند شما مي خواهيد مرا کنار رسول خدا(ص) به خاک بسپاريد، پس در اين باره گرد آيند و از شما جلوگيري کنند، تو را به خدا سوگند دهم مبادا درباره من به اندازه شيشه حجامتي خون ريخته شود."

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

ایران اسلامی در سالروز رحلت جانسوز پیامبر رحمت (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) غرق در عزا و ماتم شده است.
عاشقان پنج تن آل عبا از شب گذشته در قالب هیأت‌های سینه زنی و زنجیرزنی در سراسر کشور به ویژه در اماکن متبرکه شهرهای مذهبی عزاداری کردند.
دوستداران اهل بیت عصمت و طهارات با حضور چشمگیر به ویژه در حرم های مطهر امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س)، شاهچراغ و مسجد مقدس جمکران در سوگ رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت دومین امام شیعیان به سوگ نشستند و اشک ماتم ریختند.
مداحان اهل بیت نیز در مراسم باشکوه شب رحلت، نوحه سرایی کردند. ایستگاه های صلواتی، نمایشگاه های فرهنگی اسلامی و اجرای تعزیه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

به گزارش تی وی شیعه، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، در این مراسم که برای اولین بار از سال 1948 (زمان پیدایش رژیم جعلی اسرائیل) برگزار می شود، برخی از مسئولان و اعضای خاندان حکومتی بحرین و نمایندگانی از یهودیان و طوایف دیگر حضور داشتند.
همچنین در شهر منامه پایتخت بحرین نیز برای اولین بار، یهودیان مقیم این کشور دیروز (پنج شنبه) " عید الحانوكاه " (عید الانوار) را جشن گرفتند و مراسم خود را با حضور نمایندگانی از یهودیان در داخل بحرین و خارج از آن برگزار کردند.

اقلیت یهودیان دربحرین از مشارکت دولت این کشور در این مراسم تمجید کردند و آن را تحولی در روابط یهودیان با دولت بحرین برشمردند.
پس از پایان این مراسم، کاخ پادشاهی بحرین نیز مراسمی مهم به همراه ضیافت شام با حضور حمد بن عيسى آل خليفه شاه بحرین و وزرا و نمایندگانی از اقلیت یهودیان در بحرین و خارج از این کشور برگزار کرد.
"هدی عزرا ابراهیم" عضو برجسته اقلیت یهودیان و سفیر سابق بحرین درآمریکا گفت: یهودیان بسیار خوشحال هستند زیرا از سال 1948، تا کنون حتی یک شمع هم به مناسبت عید حانوکاه در کنیسه یهودیان در بحرین روشن نشده بود".
"حاخام موشه لوين" نماینده برجسته یهودیان و مدیر مرکز خاخام های اروپا که بنا به دعوت شاه بحرین به این کشور سفر کرده نیز در این مراسم که از سوی شاه بحرین برگزار شد، در کاخ پادشاهی با استقبال گرم روبرو شد و در طول مراسم در کنار شاه بحرین نشست و در سخنان خود خواهان صلح میان ملت ها و مبارزه با تروریسم شد.
خاخام لوین طی سخنانی در قدردانی از شاه بحرین گفت: «بحرین با رهبری شما، روزنه ای از نور در دریایی از تاریکی است که افراط گرایان آن را منتشر می کنند».
حمد بن عيسى آل خليفه، شاه بحرین از زمان جلوس بر مسند قدرت، رفتارهای حسنه و روابط نزدیک با یهودیان د راین کشور داشته و برای تقویت حضور یهودیان در این کشور تلاش کرده است.
شاه بحرین در این مراسم هم تمایل خود را برای بازگشت یهودیان به این کشور اعلام کرد و از احترام به یهودیان در کشورش خبر داد. وی درگذشته، "هدى عزرا ابراهيم" را به عنوان سفیر بحرین در آمریکا منصوب کرده بود.
در حال حاضر، حدود 50 یهودی در بحرین زندگی می کنند و در منامه، خیابان ها و مراکز تجاری متعلق به یهودیان وجود دارد.
بزرگداشت مراسم یهودیان و تجلیل از آنان در بحرین در حالی صورت می گیرد که رژیم آل خلیفه، اکثریت شیعیان را که حدود 70 درصد از جمعیت بحرین را تشکیل می دهند، به دلیل مطالبۀ حقوق قانونی و مدنی خود، تحت پیگرد، بازداشت و انواع شکنجه و سرکوب قرار داده و ده ها تن از فعالان مدنی و حقوقی در شرایط رقت بار، در زندان های این کشور به سر می برند.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

نیروهای یمنی اعلام کردند که درساعات پایانی شب گذشته، یک فروند موشک بالستیک از نوع " قاهر 1" را به  پایگاه نظامی" خالد بن عبد العزيز " در منطقه " خمیس مشیط" درجنوب عربستان شلیک کردند، و این موشک دقیقاً به هدف اصابت کرد.



شلیک این موشک، در واکنش به حملات مستمر عربستان به مناطق مختلف یمن و کشتار شهروندان یمنی صورت گرفت.

" قاهر 1" موشک بالستیک " زمین به زمین " و ساخت روسیه است که درداخل یمن ارتقا یافته.

از زمان شروع حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی و همپیمانانش به یمن در مارس 2015 ، این اولین بار است که نیروهای یمنی از این نوع موشک استفاده می کنند.

 

{mp4remote}http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1394/9/22/1376129_485.mp4{/mp4remote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

 داستان عجیب "محمد العریفی" مبلغ معروف عربستانی درباره ماجرای یک جن، باعث جنجال زیادی در پایگاههای اجتماعی و تمسخر وی حتی در رسانه‌های سعودی شده است.

محمد العریفی در یک مصاحبه ادعا کرده است: [عامر بن شرحبیل] شعبی [از تابعین]، تعریف کرده است که یک دوست از میان جنیان داشت. این جن از دیوار خارج می شد و من او را نمی دیدم. وی برنج را بسیار دوست می داشت و من آن را برایش آماده می کردم. گاهی نیز غذا را برمی داشت. ولی من، وی را نمی دیدم. روزی از وی پرسیدم: آیا شما نیز چندین فرقه و پیرو چندین مذهب هستید؟ آن جن پاسخ داد: بله. پرسیدم: پلیدترین فرقه شما کدام است. وی پاسخ داد: فرقه ای است که به آنها رافضه گفته می شود."
انتشار ویدئوی اظهارات العریفی در پایگاههای اجتماعی باعث شده است تا این مصاحبه به هفتمین ویدئوی پربیننده در میان کاربران عربستانی تبدیل شود و کامنت های فراوانی درباره آن رد و بدل گردد.

* لطفا به عقل های ما احترام بگذارید!!
"علي سعد الموسوي" مقاله نویس روزنامه اینترنتی "الوطن آنلاين" عربستان، با نوشتن تحلیلی درباره ادعای این مبلغ وهابی به انتقاد از ترویج خرافه پرستی و مطرح کردن ادعاهای غیرواقعی و بی اساس پرداخت و نوشت: هدف از این تحلیل، جلوگیری از به بازی گرفته شدن عقل هایمان با استفاده از تحریف تاریخ است. فراموش نکنیم که شعبی در سال 16 هجری به دنیا آمده و زندگی و مرگ وی قبل از به وجود آمدن اصطلاح "رافضی" در نیمه اول قرن دوم هجری بوده است. همچنین دلایل حاکی از آن است که شعبی قرن ها پیش از ورود "برنج" به شبه جزیره عربستان، زندگی می کرد، و همواره میان یمن و حجاز در رفت و آمد بود. بنابراین کلیه دلایل عقلی و نقلی نشان دهنده آن است که وی در دوره ای زندگی کرد که هنوز اصطلاح "رافضی" اصلا به کار برده نمی شد، و همچنین نام غذای "کبسة الرز" – نوعی غذای عربستانی با برنج و گوشت - فقط 70 سال است که در میان قبایل شبه جزیره عربستان شناخته شده است.
جناب العریفی! لطفا به عقل های ما احترام بگذارید. زیرا ما در دوره انفجار اطلاعات و دسترسی مردم به معلومات زندگی می کنیم و با یک کلیک بر روی تلفن همراه اطلاعات را به دست می آوریم. یک دانش آموز دوره راهنمایی که در سخنرانی شما نشسته بود با دو بار کلیک کردن به این اطلاعات دست می یابد که شعبی یک قرن قبل از ظهور اصطلاح "رافضی" زندگی کرده است و به ادعای علاقه جنی به برنج کاملا خواهد خندید. زیرا حتی پدربزرگ این دانش آموز غذایی به نام "کبسه الرز" – نوعی غذای عربستانی با برنج و گوشت – را ندیده و نخورده است. حال چگونه چنین غذایی، خوراک مورد علاقه جنیان در شبه جزیره عربستان 1400 سال پیش بوده است؟
علی سعد الموسوی می افزاید: آیا جنیان می توانند نسخه ای از تاریخ واقعی را که کتاب های انسان ها آن را تحریف کرده اند به ما بدهند؟ آیا می توانند همانگونه که در آن زمان از به وجود آمدن فرقه هایی در قرن بعد خبر داده اند به ما درباره فرقه ها و مذاهب قرن آینده اطلاع بدهند؟
این نویسنده عربستانی در پایان خطاب به العریفی می نویسد: آیا امروزه عالمی با جایگاه شعبی در میان ما وجود ندارد که با دوست جنی وی ارتباط برقرار نماید و درباره مذاهب و فرقه های قرن آینده و سرنوشت داعش و القاعده برای ما توضیح دهد؟ یا بپرسد آیا در میان جنیان کسی غذای سوشی یا خاویار دوست دارد؟ یا 1400 سال پیش غذای کبسه الحاشی را دست داشتند یا خیر؟ آیا اطلاعاتی درباره آن جنی رافضی دوست شعبی دارد که یک قرن از مطرح شدن اصطلاح رافضی زندگی می کرده و 1400 سال قبل از به وجود آمدن و مطرح شدن غذای الکبسه، همراه با وی این غذا را تناول می کرده است؟
یادآور می شود محمد العریفی، مبلغ جنجالی عربستانی به طور متناوب اقدام به مطرح کردن ادعاهای متفاوتی می شود و این امر به موضوع روز رسانه ها و پایگاه های اجتماعی و کاربران عربستانی تبدیل می گردد.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

 " یهودا امام " امروز( یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد که قربانیان حمله روز گذشته به منزل و حسینیه شیخ ابراهیم الزکزاکی رهبر جنبش اسلامی ( جنبش شیعیان نیجریه) به دلیل خشونت بیش از حد ارتش به صدها نفر رسیده است.

 


وی گفت: ارتش نیجریه در این حمله به صورت افراطی از زور استفاده کرده و در زمان حاضر منزل و حسینیه شیخ الزکزاکی با خاک یکسان شده است اما تعداد کشته ها و مجروحان به صدها نفر رسیده و تا کنون آمار دقیق آن مشخص نیست. زیرا محل تحت محاصره قرار دارد و کسی نمی تواند وارد شود.

وی افزود: شایعاتی درباره بازداشت شیخ زکزاکی منتشر شده اما خبر موثقی در این مورد در دست نیست زیرا او مخفی شده و کسی تا کنون از جایش خبری ندارد.

یهودا امام در ادامه گفت: تعداد کشته ها و مجروحان به صدها نفر رسیده زیرا دهها هزار نفر در حسینیه بودند و شب گذشته و صبح امروز از مواد منفجره و لودر برای تخریب حسینیه استفاده شده و نیروهای ارتش درحال انتقال اجساد به پایگاههای نظامی هستند.

وی تصریح کرد که منزل و حسینیه شیخ الزکزاکی در منطقه ای حساس در ورودی اصلی شهر زاریا قرار گرفته که این شهر پر از پایگاههای نظامی است و به دلیل اعتراض های مردمی، معمولا راه در این منطقه بسته بود و مردم به این مساله عادت داشتند.

ارتش نیجریه روز گذشته با حمله به منزل رهبر جنبش اسلامی دهها تن از اعضای این جنبش را به شهادت رساند و مجروح کرد.

به گزارش تارنمای "الوقت" نیروهای ارتش به تجمع شیعیانی که برای تشییع پیکر یکی از قربانیان گروه تروریستی بوکوحرام در حسینیه بقیه الله شهر زاریا گرد هم آمده بودند، حمله کردند.

بوکوحرام، گروهی تروریستی است که اخیراً سرکردۀ آن، با ابوبکر بغدادی خلیفۀ خودخواندۀ داعش، بیعت کرد.

یکی از شاهدان عینی گفت که نیروهای ارتش با تیراندازی به سوی عزاداران دست کم 30 تن از آنها را به شهادت رساندند.

شیخ الزکزاکی، از فساد سیاسی دولت نیجریه به شدت انتقاد کرده بود و روابط نیجریه با رژیم صهیونیستی و تبادل اطلاعات میان سازمان های امنیتی دو طرف و همچنین روابط بوکوحرام با برخی از فرماندهان ارتش نیجریه را فاش کرده بود.

 

{mp4remote}http://v.alalam.ir/news/2015/12/13/alalam_635856430209423498_25f_4x3.mp4{/mp4remote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک یک فروند موشک بالستیک، تلفات و خسارات سنگینی را به نیروی نظامی متجاوز و مزدور ائتلاف عربستان وارد کردند.
 

 

 ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک بالستیک "توچکا" به مرکز فرماندهی عملیات ائتلاف در منطقه "شعب الجن" در استان تعز نزدیک باب المندب شلیک کردند که در این حمله موشکی صدها نظامی و مزدور ائتلاف کشته شدند.
منبعی نظامی اعلام کرد که 146 جسد به شهر عدن منتقل شد، که اکثر این اجساد سوخته بودند.

اجساد 23 سعودی ، 9 اماراتی ، 7 افسر مغربی و 42 نیروی شرکت امنیتی بدنام بلک واتر آمریکا شناسایی شدند.
خبرنگار شبکه العالم تأکید کرد: عبدالله السهیان فرمانده نیروی عملیات ویژه عربستان نیز در این حمله موشکی کشته شد، و یک کشتی حامل کمک های پزشکی به علت بالا بودن تعداد زخمی ها در ساحل عدن لنگر انداخت .

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

به نقل از العربیه، ساکنان محلی شهر سرت لیبی اعلام کردند گروه تروریستی داعش سر یک زن را با تبر قطع کردند و یک مرد را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

 
 
العربیه به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد: "عناصر داعش پس از اعلام احکام صادر شده از سوی "دادگاه اسلامی،" از ساکنان خواستند برای اجرای حکم حاضر شوند. این احکام، که شامل تیرباران یک جوان فلسطینی به اتهام جاسوسی، قطع سر یک زن مراکشی با تبر به اتهام جادوگری و قطع دست جوانی لیبیایی به اتهام دزدی بود، روز شنبه اجرا شد.
 
شاهدان عینی اعلام کردند: در بیانیه ای که عناصر این گروه تروریستی در میدان شهر قرائت کردند، به ساکنان هشدار داده شد از همکاری با آنچه "دولت کفر و طاغوتیان ارتش" خوانده شده، خودداری کنند و به حکم "دولت اسلام" که مبتنی بر شرع الهی است، گردن نهند.
 
داعش پس از تسلط کامل بر شهر سرت لیبی، از برپایی "دادگاهی اسلامی،" پلیسی که نام "حسبه" را بر آن گذاشته اند و "دیوان تعالیم شرعی" خبر داد.
داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

  به گزارش تی وی شیعه ، سایت «المسیره نت» اعلام کرد؛ یگان موشکی ارتش یمن با 58 راکت، مجتمع ساختمان‌های دولتی در الربوعه را هدف قرار داد.
بر اساس این گزارش، همچنین 50 گلوله توپ هم از سوی توپخانه ارتش و کمیته های مردمی به سوی گذرگاه های مرزی علب، الشیبانی، و پایگاه های الحضار و الثورین عربستان شلیک شد.

در 24 ساعت گذشته، ارتش و کمیته های مردمی یمن با دو فروند موشک قاهر-1، پایگاه هوایی ملک خالد و فرودگاه جیزان را هدف قرار دادند.

همچنین در حمله موشکی یمنی ها به مقر فرماندهی ائتلاف متجاوز سعودی، ده ها تن از تفنگداران از جمله فرماندهان سعودی و اماراتی آنان از پای در آمدند.

آتش بس در یمن در حالی از نیمه شب دوشنبه آغاز خواهد شد که پاسخ های موشکی قاطعانه ارتش یمن به متجاوزان، بر گفتگوهای صلح که قرار است به زودی آغاز شود، سایه افکنده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

مجموعه پوسترهای شهدا مدافع حرم، همراه با جملات و اشعار در مدح شهدا

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00

رهبر شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی است که از وی به عنوان "سید حسن نصرالله" آفریقا یاد می شود، فردی بسیار متدین و با طمانینه و در عین حال حکیم که تشکیلاتی منسجم و محبوب و موثر به نام«حرکت اسلامی» را سازماندهی کرده و توانسته است برای همه افراد عضو حرکت، شغلی را ایجاد کند و به واسطه این اشتغال زایی وضعیت اقتصادی و اجتماعی آنان را بهبود بخشد.



همچنین شیخ با تشکیل موسسات و برنامه هایی تربیت فکری، معنوی و تحصیلی آنان را پشتیبانی می کند. یکی از کارهای خوبی که ایشان انجام داده، این است که مزرعه پدری خود را تبدیل به شهرک سینمایی کرده است. چون دریافته بود حدود دو قرن قبل در نیجریه یک انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است و بعد انگلیسی ها آمده اند و آن را سرکوب کرده اند. لذا دستور داده با وجود تمام مخالفت های دولت نیجریه، داستان آن انقلاب را تبدیل به فیلم سینمایی کرده، به جامعه نیجریه معرفی کند.
دولت نیجریه نیز مانند بسیاری از دولت های آفریقایی وابستگی فراوانی به صهیونیست ها دارد و اسرائیل، انگلیس و آمریکا در غیاب کشورهایی چون ایران یکه تاز فضاهای اقتصادی و فرهنگی و دولتی آنجا هستند.
از طرف دیگر نیز شعبه دیگری از القاعده به نام «بوکوحرام» دقیقا در همین مناطق و مراکز شیعیان اعلام موجودیت کرده و ظاهرا هدفش را مبارزه با فرهنگ غربی قرار داده است؛ اما مشخص است که هرجا امیدی به جریان های انقلابی شیعه وجود دارد این تیپ تفکرات سازماندهی می شود تا منافع غرب به خطر نیفتد.
در عید فطر ۲۰۱۴ سه تن از ۹ فرزندش توسط دولت به قتل رسید ولی وی در قبال این اقدام دعوت به آرامش نمود، شهدا را در همان شهرک سینمایی دفن کرده و نام آن شهرک را به “جنه الرحمه” تغییر داده بودند.
شیعیان نیجریه بیش از هر جای دیگر متاثر از ایران هستند و به صورت بارز تصاویر رهبران و مراجع تقلید شیعه ایرانی را در حسینیه‌ها و مساجد و مجالس خود نصب می‌کنند. ابراهیم زکزاکی نیز که به ایران علاقه بسیاری دارد و بارها به ایران سفر کرده متاثر از افکار شیعیان ایرانی است.
او معتقد است باید به سمت تشکیل جمهوری اسلامی فراتر از مرزهای کشورهای آفریقای حرکت کرد. خصوصا که این مرزهای موجود استعماری است. در جهان کنونی فرصت های بسیار زیادی برای مجاهدان فکری و اجرایی راه حق و حقیقت وجود دارد که به علت کم توجهی خیلی از جوانان انقلابی ایران به عرصه های جهانی، آن اتفاقات بزرگی که می تواند رقم بخورد، به تاخیر می افتد.

{flvremote}http://tvshia.com/farsi/up-files/videos/news/shekh-zakzaki-7_0.flv{/flvremote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 21:00